سه‌شنبه، اردیبهشت ۰۹، ۱۳۸۲

تا حالا عاشق شديد؟
اه نه منحرف نشيد عاشق دوست دختر يا دوست پسرتو نه يه عشق توپ عاشق کسي که يه عمر بي منت به شما خدمت کرده کسي که هميشه خيلي راحت بغلش کرديد و باز گذاشتيدش زمين مي دونيد چي رو مي گم (خودتون رو آماده کنيد اينجاش خيلي هيجان داره لطفا خانوماي حامله و سکته اي ها نخونن )آره عاشق آفتابه توي توالتتون از بچگي کونتو رو شسته اون محرم اسرار شماست مي دونيد چرا چون اون جا هائي رو ديده که شايد فقط تا حالا خودتون اونو ديديد ، کونتون و......
اون آگاه به اسرا شماست تا حالا شده با کسي که اينقدر با شما صميميه که کونتون رو ديده درد دل بکنيد ؟
تا حالا شده اونو ببريد بيرون به جون خدتون نامرديه اگه اين کارا رو تا حالا براي اون نکرديد اگه اون نبود تا حالا سوراخ کونتون پوسيده بود زمان قديم چاق وچله بودن آخه جنسشون از مس بود اما از بعد از انقلاب از بس حسرت روزاي گذشته و حکومت گذشته رو کشيدن لاغر شدن و به پلاستيک تبديل شدن تازگي ها هم که آخوندا دارن بر عليه اون توطئه مي کنن مي خوان اون رو از ما دور کنن و به جاي اون يه شيلنگ با روکش آهني رو بيارن که معلوم نيست چي هست يهو ديدي خيانت کرد وصاف رفت توي کونمون تونوقت ديگه کسي نمي تونه اونو بيرون بکشه اونا ميخوان با اين توطوه همه ما رو کوني بار بيارن اما کور خوندن ما هنوز به عشق قديمي مون حال ميديم با اون رنگ قرمز تو دل برو(توجه داشته باشيد تو دل برو نه تو کون برو)اونقده خوبه که مثل من پرسپوليسيه ......دوستش دارم

هر دفه که ميرم ملاقاتش مي شينم يه يک ربعي باهاش حرف مي زنم و درد دل مي کنم اونم آخر سر يه عالمه برام گريه مي کنه من هم با اون اشکاي زلالش کونم رو ميشورم واقعا دستش درد نکنه

امسال روز والنتاين يه کادوي توپ گرفتم براش ،،،،،يه بو گير توالت که به شکل قلب بود آخه ميگفت از بوي گند چاه توالت خسته شده انو ناراحت مي کنه اين تنها خدمتي بود که مي تونستم براش بکنم بعضي شبا دلم براش تنگ مي شه اونو ميارم تو رختخوابم تا برام لا لايي بخونه
فقط يه چيز مي تونم بگم اونم اينه که من عاشقشم

هیچ نظری موجود نیست: