پنجشنبه، فروردین ۲۱، ۱۳۸۲

اول سلام
دوم معذرت به خاطر اینکه اینقده دیر وبلاگ رو آپدیت کردم دلم و چیزم برای همتون تنگ شده بود.
سال 82 هم آغاز شد طبق عنایات مقام معظم کوندهی ببخشید رهبری امسال رو سال نظام خدمت رسانی به مردم غیور وهمیشه دست به کیر نامیدند.
خوب بعد از سال تحویا همون مقام معظم که اون بالا گفتم با من تماس گرفت و هدف وبرنامه خودش رو در این سال اینجور اعلام کرده :
1- مهمترین خدمتی رو که دولت امسال قراره انجام بده تاسیس کارخانجات سه کاف می باشد این کارخانجات مسول ساخت وتولید سه کاف ایرانی هستند.
همه نوع کیر،کوس ، وکون مصنوعی می باشد این محصولات در سایزها وکیفیت های متنوع می باشند که بعدا خودتون می بینیدشون امیدوارم با این کار یه مقدار از مشکلات ما حل بشه .خودتون می دو نید این مشکلات چی هستند.
2- مجلس در بررسی بودجه امسال عنایت فرمودند و نرخ تورم رو از روی ژتون برداشتند که کار در خور تحسینی بود
3-شهداری برنامه ای رو ترتیب داده که در آمد حاصله از نرخ فروش تراکم رو برای تبدیل پارکها به خونه عفاف به مصرف برسونه که خیلی حال می ده با این حساب از این به بعد هر محله صاحب یه خونه عفاف میشه
4- بانک مرکزی وظیفه داره تا به جای چاپ اسکناس هزار تومانی ژتون هایی رو با کاغذ اسکناس چاپ کنه تا برادران غیور و خایه مال بسیجی نتونند اون رو جعل کنند ودر پایگاهها بفروشند.
5-وزارت امور خارجی رایزنی هایی رو در باره استخدام تعداد زیادی خانوم محترم از کشور های خاور دور،افغانستان و حوالی رو آغاز کرده اینشاالله خلع موجود در کشور در این زمینه رفع بشه.
6-وزارت بهداشت فروش انواع کاندوم اسپری بی حسی و قرصهای ضد بارداری و ویاگرا رو ممنوع کرده تعجب نکنید از این به بعد این محصولات به صورت صلواتی به مردم عرضه می شوند.


همین جا ارتباط من با اون مقام معظم قطع شد و بقیه اهداف رو نتونستند به من اعلام بکنند.دهن منافقان کوردل رو گاییدم که نذاشتند من با اوشون یه نمه وراجی بکنم فعلا شب بخیر....
سی یو بعدا