پنجشنبه، بهمن ۱۷، ۱۳۸۱


سلام

چند روز پیش سکاف جون یه ایمیل به من زده بود ونوشته بود که من شما ها ر به بچه بازی تشویق می کنم نمی دونم منظور ایشون از بچه بازی چیه ؟ وبچه باز چه کسی است؟توی این نظر سنجی که این بغل گذاشتم تنها یک هدف رو دنبال می کردم و اون، اینبود که به یکی از دوستان عزیز بسیجی مون ثابت کنم که انقلاب اسلامی چه دست آوردهای مفیدی برای مردم ایران داشته.
دست آوردی که جز ویرانی مملکت ما چیز دیگه ای نبوده،آخه چرا داریم سر خودمونو گول می مالیم یه نگاه به دور و برتون بندازید،آمار طلاق وازدواج رو نگاه کنید،وضع جوون هامون رو نگاه کنید،چند روز پیش یکی از همکلاسیهای من ،که مادرش مدیر یه مدرسه راهنمائی دخترونه است می گفت که چند روز پیش چاه توالت مدرسه گرفته بود،و وقتی که چاه رو باز کردند می دونید از توی چاه چی در اومد،یه جنین که تو توالت مدرسه سقط شده بود ،آخه ما چرا چشممون رو بستیم واطراف رو نگاه نمی کنیم؟ می دونید در صد اعتیاد به مواد مخدر،در بین دختران، توی یکسال گذشته 73% افزایش پیدا کرده ، حالا پسرا هیچی ولی این مسله یه فاجعه است،پیشرفت اعتیاد ،یعنی خودفروشی ،یعنی ایدز
،یعنی مرگ .....
ای نظام چه هدفی رو دنبال می کنه ؟ ما چه هدفی رو دنبال میکنیم؟تا حالا فکر کردید ؟بیائید به بیراهه نریم .بیائید هدفمند زندگی کنیم،حداقل اینکه یه تکونی بخوریم ، به همون خدائیکه من می پرستم،بیائید به فکر آینده باشیم والسلام.........

هیچ نظری موجود نیست: