یکشنبه، اسفند ۰۴، ۱۳۸۱

صبح
امروز ساعت 10:30 از خواب بلند شدم بی هدف وبی حوصله بودم نمی دونم چی شد دستم روی دکمه کنترل تلویزیون لغزید و اون روشن شد......کانال یک> وای چه برنامه توپی پخش زنده کس شعر پرانی علی جقی(رهبر فرزانه )در زاهدان که به طور مستقیم داشت پخش می شد چه حرفهای جالب وخنده داری می زد از هیتلر می گفت که برای وسیع کرذن کشورش و راحتی مردم آلمان به کشورهای همسایه حمله کرده بود وجهانیان به اونها لقب فاشیسم دادند و اون رو با آمریکا وجرج بوش مقایسه می کرد(نمی دونم امروز صبح چقدر تریاک کشیده یا دیشب با چه کسی gay داشته که اول صبح به هیتلر گیر داده و به پر وپاچه اون خدا بیامرز می پره)از موضع ایران در برابر حمله آمریکا به عراق گفت که همچنان ملت ایران از ترس این حمله خایه هاشون به زیر گلوشون چسبیده ،و گفت که ما مردم خودمون رو به جنگ وادار نمی کنیم وووودر آخر هم حس کس لیسی آقا گل کرد و به جون کس زنهای بلوچ افتاد و شروع کرد به کس لیسی و گفت:من در کنار زنهای بلوچ بودم(؟)و با مشکلات آنها آشنایم بچه های اجباری وازدواجهای اجباری و....
واقعا یعنی این طوریه یعنی از این به بعد مردان بلوچ برای سکس باید از زنهاشون وقت قبلی بگیرند واگه اونها اجازه ندادند کیرشون رو بکنند توی دیوار!!!!دختران به خواستگاری پسرها بروند تا دیگه اجباری تو کار نباشه!!!اینهم دست آورد تازه وجدید علی جقی به مردم عزیز بلوچ در ضمن من یه برنامه برای زنهای بلوچ می ریزم که با توجه به سنشون هفته ای چند بار به شوهرهاشون اجازه سکس بدهند و چند دفعه اون سکسها به فرزند ختم بشه....
اهداف علی جقی از سفر به زاهدان:
1- مهمترین هدف از این سفر کم کردن نرخ تورم تریاک وخرید تریاک سالانه گزارش شده
2-گرفتن باج وخراج ودرصد از دزدان وراهزنان زاهدانی
3-خرید مقداری کاندوم اصل از لب مرز تا حداقل سوراخ و تقلبی نباشند
4-ردیف کردن چندتا از خانومای زاهدانی
5-زدن مشت ولگد محکم به دهان دشمنان اسلام
6-بازدید از خانه های عفاف زاهدان و حومه
نکاتی که در مورد این سفر به مخچه بنده خطور کرد
1- خایه مالی شدید کانل یک که باید یه فکری برای اون کرد
2-خایه مالی شدید مردم زاهدان که من تو کف مونده بودم
3-موزیگری علی جقی
4-کسخولی خودم
فعلا خداحافظ در ضمن لطف کنید حتما در باره این مطلب نظر بدید

هیچ نظری موجود نیست: