دوشنبه، دی ۲۳، ۱۳۸۱

من نمی دونم این خورشید خانوم چی داره که اینقدر گنده اش کرده اند مطالبی رو که این پائین می بینید برداشت یه کیر کلفت از این مطالبه:

آخ بازم حس خیالپردازیم گل کرده
چی می شد اگه این باروامیر قادری کس منو مثل یه توپ فوتبال دوست داشت. یا بچه های کاپوچینو می اومدند ویه کس توووووووووووپ به اونها میدادم . چه حالی داره آدم تو پیست شمشک آب از کسش راه بیفته تازه همش هم کج و کوله است من فقط ازچیزهای رست وسیخ خوشم میاد.من فدرت ریسک
زیادی دارم و در زندگی خیلی ریسک می کنم البته اینم بگم که ریسک هم زیاد منو می کنه..
شب ژانویه رو من خیلی دوست دارم آخه حس می کنم شب ژانویه یه اتفاقی می افته یه اتفاق مثل پاره شدن پرده بکارت من آخ چه حالی میده اون موقع آهنگ sex dwarf scooterرو گوش بدم وقتی این آهنگ رو توی یه شب ژانویه پر از برف گوش می دم انگار یکی داره کس منو قلقلک میده ووی چه حالی میده
اه بسه دیگه اگه اینطوری پیش برم توی پاراگراف بعدی حتما حامله شدم.

در آخر میخوام یه توصیه ای به خورشید خانوم بکنم:
مده کس را که عقلت ضایع گردد بده کون را که هر چه مرده داری زنده گردد

هیچ نظری موجود نیست: